17 july 2010= dag 8 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu 17 july 2010= dag 8 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu

17 july 2010= dag 8

Door: Kirieee

Blijf op de hoogte en volg Kiri

17 Juli 2010 | Canada, Edmonton

beste vrienden en familieleden

Toen de klok rond half 12 sloeg
ben ik opgestaan.
Ik heb me aangetrokken en klaargemaakt.
Ik heb we wat toast gemaakt en lekker gegeten.
Toen ben ik even achter de laptop gaan zitten, om wat te praten met vrienden en vriendinnen.
Alles ff bij gekeken en fotos op hyves gezet.

Toen iedereen klaar was
zijn Rick, Andy,Pap en ik
naar West Edmonton Mall gegaan,
dat is hier een kwartiertje van af.
West Edmonton Mall is een groot winkelcentrum met een schaatbaans, pretpark en een groot zwembad met allemaal gelijbanen er in.
We zijn eerst een beetje rond gaan kijken, en toen moesten weer naar een bali voor en kaartje.
Toen we dat kaartje hadden zijn we eerst naar Gally Park gegaan. Gally Park is het pretpark. Je hebt er ook gewoon een paar achtbanen in staan enz.
Het is niet heel groot, maar toch groot genoeg voor een winkelcentrum.
Toen zijn we weer verder gaan lopen.
We zijn een paar winkels in gegaan.
Ik zelf heb nog 3 cd's gekocht
Lady gaga the fame Monster.
Justin Bieber my wordl 2.0
Michael Jackson the king of pop.
Toen zijn we even bij het zwembad gaan kijken , waar wij morgen in gaan zwemmen.
We zijn toen door gaan lopen, en toen we alles hadden gehad zijn we weer naar huis gegaan.

Na 20 mintujes waren we ong thuis.
Iedereen deed zijn eigen ding weer.
Margo en Shane hadden pizza besteld, we hebben et met zn alle opgegeten.
We hadden nog wat bij geklest wat we hadden gedaan en iedereen ging verder waar we mee bezig waren.
Daalijk ng ff wat t.v kijken en morge wat eeder opstaan om eerder naar West Edmonton Mall te gaan:D


Morgen of overmorgen weer een nieuw verslag:D
Ik hoop dat ik jullie zover weer op de hoogte heb gebracht.
ALs jullie vraagen enz hebben
zeg het maar even:$:)

xxKiri

  • 19 Juli 2010 - 15:02

    Shannon:

    waal vet det west edmonton mall! (maar justin bieber, toch ech neet!) geej got ech bijna elke dag iets down det is waal vet!

  • 19 Juli 2010 - 15:06

    Shannon:

    ik vreveel mig dus nog ein reactie! de mos mig ech us vuurstelleh aan dien familie in canada!:D

  • 19 Juli 2010 - 15:22

    Oma Poeleke:

    Nou zeg wat doen jullie toch allemaal.
    En weer een paar cd's erbij ook nog.
    Morgen lees ik weer verder. groetjes Oma en Opa

  • 25 Juli 2010 - 08:38

    Bibi:

    Kiri ik bin echt super hard jaloers op dich das se det allemaol zoe maar geis doan. Ik bin noa nog ff alle verslagen aan t leaze want ik bin al ff neajt mier op hyves en zoe geweas.
    Maar ik vind ut zoe vet!
    XxxxxxxxBibi
    Loveúsiesje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

believe the traveling

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2010

Dag 25- 5 augustus 2010.

04 Augustus 2010

dag 24= 4 augustus 2010.

03 Augustus 2010

dag 23= 3 augustus 2010.

02 Augustus 2010

dag 22 = 2 augustus 2010.

01 Augustus 2010

dag 21= 1 augustus 2010.
Kiri

-

Actief sinds 22 Juni 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 30779

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 22 Juli 2012

CANADA /+ NEW YORK 2O12

12 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

believe the traveling

Landen bezocht: