Dag 25- 5 augustus 2010. - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu Dag 25- 5 augustus 2010. - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu

Dag 25- 5 augustus 2010.

Door: Kirieee

Blijf op de hoogte en volg Kiri

05 Augustus 2010 | Canada, Edmonton

Beste vrienden en familieleden.
Na een lange leuke dag hebben we dit gedaan :

Iedereen is opgestaan en heeft gegeten enzo.

Rond 12 uur gingen we naar West Edmonton Malle.
Als eerst haddden we nog gezwommen ong anderhalf uurtje- 2 uurtjes.
Toen zijn even naar de MC geweest, en hadden een frietje gegeten.
We zijn toen even naar de dollarstare geweest.
Hebben we de laatse dingetjes gekocht.
We zijn toen nog rond gelopen als we wat leuks tegen kwamen.
Ik heb nog een patrick ster pet gekocht want spongebob kwam niet mier :S.
We zijn wat verder gelopen, en rick had nog een canada shirt gekocht.
Ik zelf heb 3 stukken met veel oorbellen gekocht.
En andy had nog een huis gekocht voor zijn collectie van de dieren.

Rond kwart op 4 half 5 waren we thuis in Edmonton.
We hadden op de laptop gezeten en wat gepraat.
Toen heb ik Margo helpen koken voor de bqq.
Rond 6 uur gingen we lekker bqq en hebben dus ook wel lekker gegeten.
toen iedereen klaarwas hadden we afgeruimt
Toen hebben pap en ik mijn koffer ingepakt en alles klaargelekgt voor morgen.

Rick,Andy en ik zijn nog even in de hottop
Dat is een soort jacuzzi en bubbelbad door heen.
Toen we der uitgingen hebben we ons omgekleed.
We gingen rond 8 uur even naar Tante Tiny en Ome Sjaak om haije te zeggen.
We hadden nog wat gepraat en zijn naar een halfuurtje ong gegaan.
Toen hebben de Andy en pap zijn koffers ingepakt.
Nu even op de laptop verslag maken enzo.
En daalijk nog een gezellige avond maken.
Morgen vroeg op en we moeten al om half 11 smorgens vertrekken :S.
Maar Als ik thuis kom een nieuw verslag. dat is dus deze zaterdag 7 augustus.
Er komt waarschijnlijk wel s'avonds pas een verslag. :D

Ik kan niet alle foto's op deze site zetten dus kijk even op mijn hyves:
http://k-vaessen1.hyves.nl/album/52705401/Canada_2010_sun/QnakbZ9P/

Je bent gelijk bij foto's van canada. Ik zet ze er zo snel mogelijk allemaal op. en ik laat weten als je ze niet meer kan zien !


X kiri die nog even in canada is.

  • 06 Augustus 2010 - 10:55

    Mam:

    wieso mot ge zoe vreug vertrekke den. ge heb toch nog tied of neet

  • 06 Augustus 2010 - 12:51

    Oma Poeleke:

    Ha Kruumelke,een goede reis gewenst en tot morgen.
    We zijn blij om jullie weer te zien.
    Dikke kus van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

believe the traveling

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2010

Dag 25- 5 augustus 2010.

04 Augustus 2010

dag 24= 4 augustus 2010.

03 Augustus 2010

dag 23= 3 augustus 2010.

02 Augustus 2010

dag 22 = 2 augustus 2010.

01 Augustus 2010

dag 21= 1 augustus 2010.
Kiri

-

Actief sinds 22 Juni 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 30741

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 22 Juli 2012

CANADA /+ NEW YORK 2O12

12 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

believe the traveling

Landen bezocht: