18 july 2010= dag 7 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu 18 july 2010= dag 7 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu

18 july 2010= dag 7

Door: Kirieee

Blijf op de hoogte en volg Kiri

18 Juli 2010 | Canada, Edmonton

Beste vrienden en familie leden.

Ik merk dat er niet meer veel mensen mij volgen maar voor de mensen die mij wel nog volgen, ik maak gewoon mijn verslagen ;).

Vandaag was iedereen vroeg op gestaan,
iedereen heeft wat gegeten en heeft zich klaargemaakt.
Rond half 12 hebben Margo en Shane,
Rick,Andy, pap en mij afgezet.
Bij West Edmotnon Mall.
We moesten als eerst onze kaart op halen, die kaart geld dat we over in kunnen bijv bij het zwembad of pretpark.
Toen we de kaart hadden gehaalt zijn we naar het groote zwembad gegaan.
De jongens en me vader waren er al vaker geweest dus hun wisten precies waar alles lach.
We zijn eerst van alle glijbanen afgegaan.
Het zijn allemaal verschillende en allemaal ook leuk.
Er waren ong iets van 11 verschillende glijbanen.
Toen we van alle glijbanen af waren,
zijn we in het grote golf bad gegaan.
En dat waren echt grote golfen.
Toen we eenmaal geen zin meer hadden om te zwemmen, hebben we ons omgekleed.
We zijn toen even bij de winkels gaan kijken.Ik zelf heb een nieuw truitje gekocht.
Toen iedereen wat had gezien zijn we met de bus terug gegaan naar ons huis :D.

We hebben wat gegeten en nog wat gepraat. Iedereen deed zijn ding weer. Vandaag was best een leuke maar zwaare dag:D.
Binnekort komen er wat fotos en filmpjes op. en als ik terug ben van vakantie dan staat bijna alles op hyves van fotos en filmpjes.

Ik hoop dat ik jullie weer zo ver op de hoogte heb gebracht en anders vraag het maar.
En morgen weten we nog niet wat we gaan doen. Dus morgen weer een nieuwverslag:D

xx kiri.

  • 20 Juli 2010 - 08:20

    Mam:

    leuk meid desse ut gedurf heas um van alle glijbane te goan. bun benied wat ge veur de res weer got doan. xxxxxxxxxx mam en de hiele bende

  • 20 Juli 2010 - 08:38

    Maurice:

    Kiri,
    Egt vet!
    Ik heb hae maar un stom zwumbad zonder glijbanen en dig hes dr 11:O!
    Jaloers :$ haha

    xxHald van dig

  • 20 Juli 2010 - 09:05

    Christianne:

    ik volg dich nog!
    ik lees alteed dien verslaag!
    ennnuuh, echt super leuk die glijbanen enzooo
    ik mis dich zoe erg :(
    xxxxxxxx

  • 20 Juli 2010 - 11:04

    Mia Oet Baolder:

    weej volge dich nog steeds en geneete van de
    reisverslage.

    groetjes mia en mart

  • 20 Juli 2010 - 15:10

    Suzanne:

    leuk sieske =D
    haha ik lees dien verslagen nog wal huur =D
    xloveyou

  • 20 Juli 2010 - 15:36

    Oma Poeleke:

    Nou Kruumelke,
    Fijn doorgaan met je verslagen. We zitten elke dag in spanning of jullie er iets op zetten.
    Tof zeg die glijbanen in dat bad. Dat is toch heel iets anders dan bij ons.
    Morgen lees ik weer verder.
    Dikke kus van Opa en Oma

  • 20 Juli 2010 - 19:31

    Gina:

    Siesjee(l)

    k miss dig huul nederland mist dig haha
    ly xx Ginaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

believe the traveling

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2010

Dag 25- 5 augustus 2010.

04 Augustus 2010

dag 24= 4 augustus 2010.

03 Augustus 2010

dag 23= 3 augustus 2010.

02 Augustus 2010

dag 22 = 2 augustus 2010.

01 Augustus 2010

dag 21= 1 augustus 2010.
Kiri

-

Actief sinds 22 Juni 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 30781

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 22 Juli 2012

CANADA /+ NEW YORK 2O12

12 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

believe the traveling

Landen bezocht: