dag 12 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: kirieee

Blijf op de hoogte en volg Kiri

06 Juli 2012 | Canada, Calgary

leef minsen !

Jaja, ik zou gister eigenlijk 2 verslagen er op zetten, maar en kwam een zatlap aan toen zijn Anne en ik snel weggegaan. Maar we hebben gister vanalles gedaan. Als eerst zijn we langs de grootste truck ter wereld geweest en hebben een paar foto's gemaakt dat was eergister nog( toen voelden we ons wel heel klein). We gingen naar Red Rock Caynon, dat is een ravijn wat rood is ( de stenen). We zijn even omhoog gelopen en oveer een bruggetje weer naar onder. Toen zijn we naar het plaatsje : WaterTon gereden, waar we even hebben rond gelopen, want zo groot was het plaatsje niet. WaterTon ligt midden tussen de bergen, en aan een heel mooi meer. Op de terug weg zijn we nog een paadje in gereden waar we bizon's zagen, we zijn even gestop en hebben wat fóto's gemaakt. We hebben de camper opgepikt en zijn we naar Calgary gereden naar onze camping. Toen we de camper neer wouden zetten begon het in eens heel hard te hagelen, we hadden even gewacht tot het over was en was zo over. We hebben toen de camper weer goed gemaakt en zijn toen naar de Mac geweest, even wat lekker eten want we waren laat op de camping. Toen we weer terug gingen, hebben we de film afgekeken, en hebben toen nog even geinternet en toen zijn we lekker gaan slapen

Bigkiss Kiri ( & de rest)

• 07 Juli 2012 - 16:28

Mam En De Bende:

had de fotoos van de truck al gezeen, den busse neet ein mier he.
    xxxxx mam en de hiele bubs