dag 28 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu dag 28 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu

dag 28

Door: kirieee

Blijf op de hoogte en volg Kiri

21 Juli 2012 | Canada, Ottawa

leef minsen !

Vanmorgen zijn we weer op tijd opgestaan, ons klaargemaakt en gegeten. We zijn rond 10 naar de metro gelopen en zijn we naar boodies gegaan, dat is een soort kleine museum, met echte skeleten met wat vlees etc. van de echte mensen. Dus er staan gewoon mensen alleen dan dood en in hun skelet. Het wasa best leuk om te zien, hoe het er uitzag. We zijn toen naar de kade geloupen, we zijn toen door gelopen naar een museum van de new yorkse politie, hoe ze vroeger de kleren hadden en de pistolen etc. Je zag ook wat over de twin towers. We zijn toen weer even naar time square gelopen, we hebben even de laatsete spulletjes gekocht voor ons en ierdereen en anne en ik hebben allebei een nieuw paar schoenen. We zijn toen naar het National History museum dat ligt bij het Central park, maar het ging alzowat sluiten toen we er waren, dus morgen gaan we nog even kijken. We gingen toen naar huis, we hebben even nog wat gezeten en rond half 8 zijn we weer even weg gegaan. We zijn richting time squar gegaaan waar we naar de top of de rock zijn gegaan, daar had je een uitzicht over newyork en nu bij avond licht, allemaal hele moooie lichtjes etc. We gingen rondhalf 10 weer naar huis, en waren rond half 11- kwart vuer 11 weer thuis. We hebben nog ff gezeten en zo slapen. Morgen zet ik er geen verslag op, dan is het zaterdag, dan gaat het niet, want dan gaan we smorgens eerst ng wat doen en koffer in pakken, en dan gaan we huis toe. dus zondag zal ik een uitgebreid veslag maken over wat we gedaan hebben en hoe de reis is verlopen.

Bigkiss Kirie.

• 21 Juli 2012 - 08:30

Oma Poeleke:

Hallo meid, wat fijn dat jullie nog zoveel gezien hebben. De verhalen horen we morgen wel. Wij wensen jullie nog een fijne dag in New Yorck. Een goede vlucht en tot morgen. Dikke kus van opa en oma.

• 21 Juli 2012 - 10:57

Huub&Mariet:

Hallo Kirie, Anne, Angeliek en Leo.
    Wij willen jullie bedanken voor de leuke verslagen die wij mochten ontvangen van jullie mooie vakantie!
    Wij wensen jullie een goede vlucht voor zondag en een welkom thuis!
    Lieve groeten Huub&Mariet. XXXX.

• 21 Juli 2012 - 12:24

Mam En De Bende:

now now det waas mich ut reisje waal wear. maar good det ge ut zoe leuk heb gehad. doat rustig aan en toet morge.
    hiele dikke xxx van mam en de hiele bende.