dag 21 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu dag 21 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Kiri Vaessen - WaarBenJij.nu

dag 21

Door: kirieee

Blijf op de hoogte en volg Kiri

14 Juli 2012 | Canada, Edmonton

leef minsen !

Sorry dat het verslag er later om komt, maar ik wou er gister aan werken maar toen deed de site het niet dus, ik zet het verslag er nu maar op. We hebben een beetje uitgeslapen en hebben toen ons ochtenruteel gedaan. Rond 12 uur zijn we naar DownTown gegaan, we hebben daar in een klein winkel centrum gekeken, maar er waren niet z'n leuke winkels. We zijn toen ook nog even naar een rivier geweest daar die dwars door Edmonton gaat en prinses Diana volgends mij was er ook geweest. We zijn toen weer naar de auto gelopen en zijn toen naar West Edmotnon Mall gegaan, we hebben eerst gegolft en toen zijn we gaan klimmen in z'n klein klim pakour. Het was niet echt klimmen maar meer over dingen heen lopen. We zijn toen nog even snel naar de 1 dollar winkel gegaan en een paar dingentjes gekocht. We zijn naar huis gegaan en Marjo en Shane waren ook alweer thuis. We hebben even gezeten en zijn toen naar een restaurant gegaan en hebben lekker gegeten. We zijn weer naar huis gegaan en hebben lekker buiten gezeten. We zijn ook nog in de hottop geweest en toen niet mere zo veel.

Bigkiss Kirie.

• 15 Juli 2012 - 16:53

Annet:

Zou er wel bij hebben willen zitten in die Hottop doe ze maar de groetjes van ons